JDR, jeszcze zimniej....

Czwartek, 26 września 2013 · dodano: 26.09.2013 | Komentarze 1

...brrrrr. Rano na termometrze niecały jeden(!!!) stopień powyżej zera.

Zima idzie :( © dater

Zaraz za Czarną temperatura spadła do zera, przed Wasilkowem było już poniżej (-0,2), a w lesie za Supraślem, przejeżdżając przez Krasny Las zauważyłem minus 0,3 stopnia!
Znów to co najbardziej odczuło temperaturę to ręce. Muszę zainwestować w porządne rękawiczki jednak, bo paluchy stracę :P
Trasa z wtorku, bo mi się spodobały zygzaki przez Supraśl na Majówkę :D
Trening trochę mocniejszy, bo ostatni przed Mielnikiem w sobotę: dwa 12-sto minutowe interwały w strefie LT. Było cięzko, na niskim tętnie jechało się dobrze, ale jak trzeba było zakręcić wyżej to mnie przytkało. Dyszałem i jęczałem jak stara baba, a na pulsometrze ledwo próg LT był. Odczucia więc nie najlepsze. Co ciekawe, tą samą trasę we wtorek, mimo że jechałem lżej (śr. 148 vs. 154) pokonałem o ponad 4 minuty szybciej :/ Mam nadzieję, że jutrzejszy dzień odpoczynku zrobi swoje i będę na ostatni maraton tego sezonu zregenerowany i mocny. Ostatnio dość szybko się regeneruję, a tydzień generalnie nie był ciężki jeśli chodzi o obciążenie treningowe, chociaż objętość dość duża.