• Sprzęt Cube Reaction GTC Team

Po puszczy

Sobota, 12 października 2013 · dodano: 12.10.2013 | Komentarze 2

Sobotni, jesienny wypad do Puszczy. Niestety z zapowiedzi pogodowych nic się nie sprawdziło. Miało być słońce, było pełne pokrycie chmur. Miało być 17 stopni, było 7 :/ Ale jechało się miło, taki rekreacyjny wypadzik pozachwycać się jesiennymi kolorami lasu. A naprawdę jest czym :)
Jesienny las © dater

Kubek w Puszczy © dater

Najpierw w kierunku 19-stki do Straży. Nawrót na Polanki i wąwozem przez Stary Szor na Jałówkę. Później na Osierodek, wspinaczka na 220m i zjazd przez Podłubiankę. Powrót na Rozedrankę i koło Starego Szoru przez Jesionowe Góry.
Jesionowe Góry © dater

Na Czarną © dater

Tam trochę przycisnąłem, bo cały czas lajtowo było. Tak, żeby trochę serce i nogi poszalały. Odpowiedź i odczucia bardzo dobre :D
No i standardowo nad Zalew, nacieszyć oczy pięknymi kolorami jesieni :)
Nad Zalewem © dater

Coraz mocniejsze kolory © dater

Kubek nad Zalewem © dater

Zalew w jesiennej szacie © dater

Wczoraj odkryłem Strava. Powiem szczerze, Strava się nada :P Nie wiem jak aplikacja na telefon zdaje egzamin, ale serwis on-line jest naprawdę dobry. Nie tak wypasiony graficznie jak np. Sport Tracks. Ale jeśli chodzi o funkcjonalności i aspekt społecznościowy, to rozwinięty o wiele bardziej. Nie mówiąc już o Garmin Connect, który ogólnie bidnie wygląda pod tym względem. Siedziałem wczoraj wieczorem i jarałem się "segmentami", odcinkami zapisanymi w portalu, z czasami przejazdów poszczególnych użytkowników, miejscami, pucharami itd. Okazało się, że mam ich kilka w swoim posiadaniu :D Plus stworzyłem kilka swoich odcinków testowych. Nie trzeba nic pilnować w Garminie, naciskać przycisk okrążenie. Strava sama wszystkiego pilnuje, podlicza czasy, ustawia ranking danego segmentu :D Bajka! Jeśli chodzi o rywalizację, chellenge, znajomych, ten aspekt społecznościowy to najlepszy serwis jaki do tej pory widziałem. I prostota. Z Garmina wrzucasz trening i wszystko hula!