• Sprzęt Kellys Oxygen 2009

Po serwisie…

Środa, 30 czerwca 2010 · dodano: 01.07.2010 | Komentarze 0

… rower odebrany, więc kusi żeby wsiąść. Wracam dość wcześnie na chatę… pusta. Więc nie zastanawiając się wrzucam wdzianko i na rower. Nietypowo, może drugi raz w roku popołudniu w środku tygodnia jadę. Zawsze brak czasu. Pozostają mi tylko poranki i weekendowe wypady.
Pogoda przepiękna, ciepło… gorąco: 27 st. Ale jedzie się wyśmienicie. Przy okazji testuję nowy kask: Lazer O2. Wczoraj przyszedł, dziś na głowie sprawdzam zakup. I musze przyznać, ze udany. Kask lekki, lżejszy od starego Kellysa, garnek mniejszy na głowie, bardzo dobrze leży i się dopasowuje. System Rolsys – całkiem niezły wynalazek. Trochę sprawia kłopotu bo wszystko to wewnątrz jakoś lata, ale jak już się znajdzie na głowie to dokładnie opina i się dopasowuje do kształtu głowy. Dużo otworów wentylacyjnych, w taki dzień jak dziś mega plus. Jedyne czego brak to siateczka w przednich otworach. Robactwo na łysinie się zatrzymuje :)
Jadę więc na CWK, Jezierzysk Osierodek i Podłubiankę. Cisnę, jedzie się naprawdę dobrze. Na SOT1 po raz pierwszy schodzę poniżej 11 minut :) Czułem że dobrze noga ciągnie, ale aż takiego wyniku się nie spodziewałem. Puls dość wysoki, do Jezierzyska się uspokaja. Z Osierodka wydłużam trasę ponad zwykły standard i jadę na Podłubiankę. Za Podłubianką wpadam do głębokiego lasu… jak dobrze. Czuć wilgoć, temperatura dobre kilka stopni niżej… czuję się jak w klimatyzowanym lesie. Bajka :)
Dalej Stary Szor, Wilcza Jama, Jesionowe Góry. Teren robię ze średnią 27,2 km/h i HRAvg 173. Jeszcze zaliczam Zalew, pełno ludzi, dzieciarnia się tapla. Dalej mała rundka po Czarnej dla rozjazdu.
Dodatkowo udaje mi się wreszcie poprawnie skalibrować licznik. Wrzucam ERTRO opony (52-559) do Polar Pro Trainer i wyrzuca mi wynik 2058. Taki tez zapisuję w Polarze. Dziś jadę z GPS dla sprawdzenia i… zgadza się. Na całej trasie różnica jest 100 metrów, a w zasadzie kilkadziesiąt bo nigdy nie wskazuje więcej jak owe 100. Bingo!!! Jakoś nie wierzyłem wcześniej w ten polarowy kalkulator, a tu proszę, sprawdza się :)
Rower ok., napęd bez zarzutu. Dzięki Jacek, serwisowy stróżu :)