• Sprzęt Cube Reaction GTC Team

MK w Augustowie - finał

Sobota, 24 września 2011 · dodano: 01.01.2012 | Komentarze 0

Po krótkim rozjeździe staję na starcie.

na starcie © dater

Najpierw odbywa się kilka dekoracji dotyczących wcześniejszych edycji. Później jeszcze czkamy na przestawienie samochodu, który ktoś bezmyślnie postawił przed samym startem i sobie poszedł. W rezultacie peleton startuje 10 minut po 11.

peleton rusza © dater

Najpierw przejazd honorowy przez miasto, tym razem udaje się to zrobić naprawdę spokojnie. Start ostry kilka kilometrów już za Augustowem. Ale pomysł kiepski. Bo odbywa się to na wąskiej, leśnej drodze. Zamieszanie jest spore, ludzie się przepychają. Ja jestem źle ustawiony, o wiele za daleko od dobrej pozycji wyjściowej. Startuję więc gdzieś z tyłu i w ścisku pierwszych kilometrów muszę się przebijać do przodu.
Idzie mi słabo, jazda jest ciężka, forma kiepska. Przypomina mi to zeszły rok, gdzie mimo w miarę płaskiego maratonu, Augustów nie poszedł mi dobrze. Teraz sytuacja się powtarza. To nie jest mój maraton :(
Start słaby, najsłabszy w sezonie. Brak treningów na koniec sezony teraz się odbija.