Skończyłem 10-ty tydzień...

Sobota, 22 grudnia 2012 · dodano: 22.12.2012 | Komentarze 6

... przygotowań do przyszłego sezonu. Trzy tygodnie lekkiego treningu przygotowawczego na siłce, później sześć tygodni fazy AA z jednym tygodniem regeneracji. Plus ostatnie trzy tygodnie z budowaniem bazy na trenażerze, tylko druga strefa, niski próg tlenowy. Przejeżdżone ponad 10h na Tacx'ie Ostatni tydzień z kadencją :) Na siłowni coraz większe obciążenia i widoczne postępy. Teraz świąteczny tydzień regeneracyjny, aby nie nachapać się tylko za dużo tłuszczyku. Ale już czuję zmęczenie i taka regeneracja się przyda. Wypoczynek i na koniec pierwszy test w tym roku. Zobaczymy co mi powie 20-sto minutówka o moim progu mleczanowym. Planuję lekko dwa razy pojeździć krótko w przyszłym tygoniu i w niedzielę 30 grudnia, na podsumowanie roku, zrobić ostrą jazdę testową :)
Kategoria Bez km

dater
| 15:15 sobota, 29 grudnia 2012 | linkuj Tak, wiem że przechodzisz do Obst''ów. Razem żeście z Januszem w Mielniku dociskali, to i jak widać coś z tego wyszło :D No cóż, w przyszłym sezonie "płatki" będę ganiał :)
tomek1987 | 21:15 piątek, 28 grudnia 2012 | linkuj siła to jest coś co jest najbardziej potrzebne na MK sam boleśnie się o tym przekonuje chodź mi brak systematyczności ale akurat widzę na trasach cyklu że ludzie mają problemy na podjazdach by mnie dogonić a gdy jest płasko odrabiają tą stratę i jeszcze mnie przeganiają ale plan jest ambitny nowy Team nowe wyzwania :)
ps. od tego sezonu zobaczysz mnie w barwach Obst Team :)
dater
| 15:11 wtorek, 25 grudnia 2012 | linkuj Trenażerem nie kręcę kilometrów i nie zliczam. Nie montuje nawet magnesu i czujnika przy tylnym kole, żeby mnie nie kusiło :) Trenażerem kręcę godziny. W przygotowaniach do tego sezonu przekręciłem 60 godzin na trenażarze, w tym ponad 40 godzin robiąc bazę. I to miałem w nogach w tym sezonie. Mogłem spokojnie pykać setki, dwusetki a nawet trzysetka się zdarzyła. I to właśnie dała mi baza zrobiona na wiosnę. Jednocześnie doszedłem do wniosku, że za mało bardziej intensywnych treningów zrobiłem, bo wyniki na zawodach nie były już tak dobre. Za dużych postępów w wynikach startowych nie zrobiłem i tu było małe rozczarowanie, stąd w tym roku zmiana podejścia do przygotowania do sezonu. Wcześniej zaczynam kręcić bazę i później więcej będzie treningów specjalistycznych żeby rozwijać zdolności zaawansowane. A teraz jeszcze dołożyłem siłkę dla wzmocnienia siły.
tomek1987 | 10:11 wtorek, 25 grudnia 2012 | linkuj to rzeczywiście wolno się wkręcasz a liczyłeś ile km z trenażerem robisz rocznie bo patrząc na statystyki baza powinna być ładna dzięki czemu można trochę luźniej rozpoczynać. Ja ostatnio mam zawsze jakieś dziwne przerwy w sezonie i nie mogę zrobić sobie planu bo to wyjazd to rower ukradli
| 16:56 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj W tamtym roku rozpocząłem miesiąc później i nie chodziłem na siłkę. Brakowało mi siły i wytrzymałości siłowej. Szczyt formy wypadł mi pod koniec lipca, trochę później niż planowalem. Ogólnie strasznie wolno na obroty się wkrecalem stąd zmiana w podejściu do przygotowań. Chcę sprawdzić jak ta zmiana wpłynie na wyniki przyszłego sezonu :-) A na razie, mimo że wcześnie, to naprawdę bardzo lekko trenuję. Dopiero od stycznia trening właściwy i obciążający.
tomek1987 | 16:18 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj oj nie za wcześnie rozpoczynasz ja dopiero 6 tydzień i tylko siłownia i bieganko przez pierwsze 5 w tym tygodniu ruszyłem na spiningu ni klepie siłę bazę zacznę w połowie stycznia

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa skuki