Calpe, etap 4... a w zasadzie regeneracja :)

Wtorek, 12 marca 2013 · dodano: 17.03.2013 | Komentarze 1

Po trzech dniach jazdy po pobliskich górach, zrobieniu 300 kaemów i prawie 4 tys. metrów w pionie, przyszedł czas na luźniejszy dzień. Noga trochę musi odpocząć :) Klasyczną i standardową traską na rozkręcenie jest droga na Morairę i zapodanie cafe con leche w kefetejce nad morzem :D No więc wsiadamy ok. 11-stej na rumaki i trasą nadmorską na Morarię lekko jedziemy. Po 15-stu kilometrach jesteśmy na miejscu i mamy caffebreak :D
dayoff, czyli dzień odpoczynku - Moraira © dater

Moraira - przerwa na kawę © dater

Po kawce i sesji zdjęciowej wracamy. Żeby jeszcze trochę pokręcić skręcamy na Teuladę i robimy podjazd. Z Teulady najkrótszą drogą do Calpe.
na powrocie © dater

Sasza i Wojtek © dater

lans w Jawbonach :P © dater

na trasie © dater

Jako, że dzień wolny i dużo wolnego czasu to już dawno zaplanowaliśmy wspinaczkę na „skałę”, czyli Penon de Ifach. Ponad godzina wspinania, a widoki i wrażenia… BEZCENNE :D
Penon de Ifach - tam idziemy! © dater

poniżej Calpe © dater

panorama ze sczytu Penon de Ifach © dater

zejście po skałach © dater

Wyszło razem 7 km drogi (w dwie strony) i razem 530 metrów przewyższenia na nogach :) Szczyt jest na 390 metrach. Fajna wycieczka :) Co prawda z regeneracją nie miało to wiele wspólnego i nie przyzwyczajone nogi to odczuły. No ale… nie tylko po to są żeby człowiek kręcił :D
Tak z ciekawości wziąłem pulsometr – średnie tętno zanotowane na wspinaczce 106, a maksymalne 147, kalorii spalonych wg Polara 903 :D