Sokółka Malawicze Bohoniki

Środa, 12 czerwca 2013 · dodano: 27.06.2013 | Komentarze 0

Środek tygodnia… a wyszedł dzień wolny :) I do tego jeszcze przepiękny pogodowo. Załatwiałem sprawy urzędowe w gminie, różne pierdoły (sławetna ustawa śmieciowa) i inne zaległe tematy. Udało się szybko podopinać upierdliwości i… na rowerek.
Jako, ze pogoda piękna to i trochę dłuższa trasa. Nie tak długa, jakbym chciał, bo córka o 15 do odebrania z przedszkola, ale coś jednak większego niż ostatnio. Plan zaliczyć ulubione, nowe asfalty w okolicach Sokółki. Na kierze zamontowana nowa zabawka na takie okazje – kamerka. Wyszło ponad 1500 zdjęć i fajne filmy. Oczywiście przebranie ich to nie lada wyzwanie i większość do wywalenia, ale kilkanaście udało się wyselekcjonować.
Wyjazd z Czarnej © dater

Spodobał mi się gość na drodze, który kierował ruchem wahadłowym na wycince drzew. Podjeżdżam, mówię „Dzień dobry”. On odpowiada tym samym i mówi: ” Twój kolega przed chwilą tedy przejeżdżał”. Pytam się czy dawno, mówi ze z 5 minut temu… A chwilę później po krótkim zastanowieniu: „Ale to chyba nie był jednak Twój kolega… on tak nie zapierdalał…” :D
Wycinka drzew za Czarną © dater

Goniłem tego „kolegę” ale nie dogoniłem, nie spotkałem w ciągu tego dnia nikogo z „soszonów” 
Straż, zjazd na Lipinę © dater

Za Lipiną © dater

Okolice Planteczki © dater

Postój, samojebka numero uno :) © dater

Samojebka numero duo © dater

... i se dalej lekko cykam © dater

... a noga lekko kręci © dater

... i jeszcze jedni self made :D © dater

Zakłócenia w górnej połowie :D © dater

Planteczka na powrocie © dater

Po drodze zaliczyłem wysokie laski :) © dater

Piękny to był dzień © dater

Słońce grzało © dater

W cieniu lasu © dater

Powrót na krajówkę © dater

No i jeszcze film z asfaltu pomiędzy Malawiczami a Bohonikami. Chłopaki skomentowali: taki odgłos, że czekaliśmy tylko kiedy wystartujesz :P
A jakość asfaltu tak się spodobała dla jednego znajomego z Olsztyna, że następnego tygodnia przyjechał z szosówką, żeby się tamtędy pociągać :D