Forma idzie w górę...

Niedziela, 10 lutego 2013 · dodano: 10.02.2013 | Komentarze 3

... co czuję. A kilogramy w dół, co widzę codziennie na wadzę. Jeszcze trochę brakuje do wagi idealnej, startowej, ale pokazało się już poniżej 70 kilo :) Ostatnie pomiary na siłowni:
Waga: 69,7 kg (minus 2,3 kg)
Tłuszcz: 14,3% (minus 1,5%), masa tłuszczu: 10,0 kg (minus 1,4 kg)
Masa mięśniowa: 56,7 kg (minus 0,9 kg - to niestety nie za dobrze)
Woda: 59,5%
Zatłuszczenie organów wewnętrznych: 4 (w skali do 13)
BMI: 22,5
Wiek metaboliczny: 23 lata :)
No i się okazuje, że w ciągu miesiąca można odmłodnieć o rok :D
Zastanawiający jest spadek masy mięśni. Odczucia i to co widzę w lustrze jest całkiem inne. No ale może to efekt mniejszego % tłuszczu, bo więcej jest na wierzchu i widać po prostu muły. Nie mierzyłem obwodu kluczowych mięśni, teraz żałuję. Miałbym jasność. Trener na siłowni zasugerował, żebym brał BCAA w celu ochrony mięśni w czasie treningu. Poczytałem trochę o tych aminokwasach, brzmi to wszystko logicznie. Trochę linków:
aminokwasy rozgałęzione BCAA w sportach wytrzymałościowych
BCAA - co to jest i dlaczego warto je stosować?
Ma ktoś z czytających jakieś doświadczenia w tej kwestii?
Kategoria Bez km

dater
| 20:14 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj Dzięki Panowie, miałem wątpliwości, ale widzę że nie jest to temat z kosmosu :)
tomek1987
| 14:32 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj dokładnie BCAA + jeszcze białko z węglowodanami 30/70 lub 40/60 zaraz po treningu i regeneracja zaryzykuje że 50% szybsza (ja tak to odczuwam)
serav
| 13:30 sobota, 16 lutego 2013 | linkuj Dla mnie BCAA to podstawa. Polecam w proszku, wychodzi taniej,lepsza wchłanialność i można mieszać z izotonikiem w bidonie, super sprawa. Od dawna stosuję BCAA firmy Fitmax ale bardzo dobre są XXL NUTRITION. Przede wszystkim BCAA przyspiesza regenerację mięśni, zapobiega przetrenowaniu, myślę że jak ktoś jeździ rowerem bardziej zaawansowanie to nie ma nad czym się zastanawiać.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jlrek