Onix wrócił z naprawy :)

Wtorek, 19 lutego 2013 · dodano: 19.02.2013 | Komentarze 0

Nareszcie się doczekałem! Ramka wróciła od Sikorskiego z naprawy. Cud, miód malina, jak nowa. Naprawdę pełna profeska. Trzeba się przyjrzeć, żeby odnaleźć miejsce naprawy, zobaczyć jakieś różnice. Lakier dobrany perfecto, całość wygląda naprawdę dobrze. Bardzo profesjonalna naprawa i jestem strasznie zadowolony, że powierzyłem ją w ręce ekipy Sikorski Cycles. Polecam w podobnych przypadkach!
rama po naprawie © dater

No i dziś od razu zawiozłem ja do Darka, do złożenia do kupy z nowym osprzętem. Ultegra już przyszła jakiś czas temu i czekała tylko na Onixa. Mamy tylko kilka dni na złożenie maszyny, bo w poniedziałek wyrusza do Hiszpanii. A ja za nią półtora tygodnia później :D Już się nie mogę doczekać tych pierwszych słonecznych tegorocznych kilometrów.
Obfotografowałem wszystko na wadze, żeby wiedzieć jak wagowo zyskałem na tej operacji. Całość grupy wyszła 2563 g. Jak już będę miał z powrotem starą 105-tkę to zrobię pełne porównanie :)