Onix wraca do Hiszpanii...

Niedziela, 24 lutego 2013 · dodano: 24.02.2013 | Komentarze 2

Ale tym razem nie na reklamację, tylko na szosę :) Maszynka złożona już do kupy, chodzi - ponoć - jak marzenie. Ponoć, bo Darek mi ją złożył a potem włożył do kartonu na wysyłkę. Także niestety sprawdzić tego nie mogłem, nawet zdjęcia w wersji 2013 narazie nie ma. Dopiero w odpowiedniej scenerii w Hiszpanii :D
Także szosóweczka gotowa, ja też kolarski stuff już cały mam spakowany, w poniedziałek kurier odbiera i chłopaki wiozą cały majdan te kilka tysięcy kilometrów w ciepełko :)
Poważyłem sobie stary osprzęt i porównałem z Ultegrą. Plus zmieniłem siodełko z przyciężkawego SL na SLR Carbonio i wziąłem pod uwagę mniejszą wagę opon (Ultremo ZX w stosunku do Zaffiro PRO). I w podliczeniu różnica wagowa wyszła 448 g w stosunku do oryginalnej specyfikacji - prawie pół kilo :D Na ważenie całości przyjdzie jeszcze czas.
Tymczasem do zobaczenia w Calpe!
Kategoria Bez km

dater
| 16:14 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj No ryzyka u nas na szosach dużo zimą. Nie dość że drogi wyglądają jak wyglądają, to jeszcze wrogiem samochodów jesteś na dwóch kółkach :( Ja nie jeżdżę teraz na zewnątrz w ogóle. Nie dość że w lesie mieszkam, więc u mnie ślizgawka straszna cały czas na bocznych drogach, to się po prostu nie chce. A trenażero-wstrętu nie mam, więc kręcę pod dachem ;)
No ale za dwa tygodnie nadrobię :)
tomek1987
| 10:46 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Aż ci zazdroszczę... ja dziś jadę na jakieś 70km w zimnie i częściowo po śniegu swoją szoską czyli trochę ryzyka ale tak to jest jak sezon się zaczyna za późno i zmienia się imprezę na którą ma być szczyt formy :(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa encic