Ptaq ustawiony... czyli BGFit po calpiańsku :)

Środa, 12 marca 2014 · dodano: 13.03.2014 | Komentarze 3

Hehe... calpiański język mnie się podoba ;P
Załapałem się na zgrupce na Body Geometry Fit. Bardzo fajna sprawa i profesjonalne podejście. Dla jasności nie ma tutaj warunków na taki pełny BGFit, z nagrywaniem itd., bardziej jest to body size-ing jak mówią prowadzący - Tamara i Paweł. Ale mierzą, przestawiają, ustawiają, tłumaczą. Na pełen możemy się wybrać do nich do studia Krakowa.
Wyszło z tego, że większych problemów anatomicznych z ciałem nie mam, mocne nogi, mięśnie, pośladkowy. Wszystko dobrze się u mnie układa i pracuje. Żadnego koślawienia, nic specjalnie korygować nie trzeba. Także git! :)
Z tego co zmierzono i poprawiono. Za nisko siedziałem, kąt ugięcia nogi był za duży. Prawie 40%, gdzie optimum to 30%. Także siodło poszło już od razu do góry centymetr (i jest 33-35%) i pójdzie po kilku dniach jeszcze centymetr do góry. W blokach rewolucja, całkiem inaczej ustawione, poszły do tyłu i piety przestały mi się zbiegać. No i kiera podkręcona do góry, tak żeby dłonie na klamkach lepiej leżały. Generalnie kierownica jest za głęboka i trzeba by było ja wymienić. Szerokość ok., ale też gdyby 2 cm była węższa to by nie było źle.
No więc Ptaq na nowo ustawiony wyjechał w czwartek na trening wszystko sprawdzić :)